söndag 17 augusti 2008

Fit mama (3 veckor + 1 dag)


Idag tog jag första löpturen på typ 3 månader. Blev ca 5 km och gick över förväntan bra! Lite håll i början men det gick över och bäckenbotten verkar hålla bra. Känner mig så härligt tröttnöjd nu, både fysiskt och psykiskt. Du skötte Dig väldigt bra här hemma, Du åt bra precis innan jag gav mig iväg och låg sedan och myste med farsan i soffan framför OS. När jag kom tillbaka ville Du direkt äta igen och verkade inte vara särskilt brydd över att maten var svettindränkt. Du känner nog på Dig att Du får en piggare och gladare mamma om Du låter mig ge mig ut på mina löprundor!

Apropå OS så är pappa och jag väldigt glada över att Du föddes lagom till OS. Du brukar nämligen vakna vid 7-tiden och vara jättepigg och vill inte amma liggandes längre. Då är det bara att kliva upp och sätta sig i soffan istället, framför OS-sändningarna...

Inga kommentarer: