torsdag 1 januari 2009

Gott nytt år! (5 månader)

Intressant rest efter fest
Vilket härligt år vi har bakom oss - Pappa och jag är helt eniga om att det varit det absolut bästa året i våra liv! Vi ser fram emot att få uppleva år 2009 med Dig, tänk vad mycket vi kommer att få vara med om tillsammans. Nyårsafton var rätt så lugn för Din del. Vi firade med ett 20-tal gäster hos tant Karin, som ju bor bara ca 500 meter från oss. Du sov igenom hela middagen, dansen, fyrverkerierna och ända tills vi var hemma vid kl 03 (jag var tvungen att väcka Dig två gånger under kvällen så Du fick tömma mina stackars mjölkstinna bröst).

Hittills verkar 2009 ha börjat bra för Dig, ingen feber längre, tänderna har vuxit med raketfart och sticker nu upp ett par millimeter och Du har glatt underhållit Dig själv en lång stund i vår säng (så vi fick sovmorgon) genom att leka med fötterna. Jag är lite orolig för hur det ska gå nästa vecka när Pappa börjar jobba. Tänk om Du tycker att jag är jättetråkig nu, då Du i jul fått vandra runt i famn efter famn och alltid haft en moster, morbor, farbror, mor- eller farförälder som vill gulla med Dig. Nåja, vi löser det nog på något sätt, Du och jag.

Inga kommentarer: