tisdag 27 januari 2009

Gymini (6 månader)

In action i Gymini, med 1-årige Ludvig
Du vill inte leka själv så långa stunder vilket innebär att jag får bära runt Dig på höften. Det är Du nöjd med, tittar intresserat på vad jag pysslar med (plocka i/ur diskmaskin, hänga tvätt etc) och försöker ibland "hjälpa till" genom att grabba tag i det Du når. För att orka med min snart 10 kg tunga guldklimp krävs muskler. Nu när Du är sex månader gammal kan jag lämna in Dig till barnpassning på gymmet, idag var första gången. Jag gick på ett core-pass och under den halvtimmen blev Du väl omhändertagen av tant Barbro i Gymini. Jag lyckades tajma in det så att Du var nyammad och efter att ha lekt en stund med Dig och en 1-åring fick jag Dig att somna innan jag lämnade Dig. När jag kom tillbaka var Du vaken, satt upp i vagnen och flirtade med Barbro. Allra nöjdast var Du när vi var i omklädningsrummet och Du kunde tjuvkika på alla nakna damer...

Inga kommentarer: