måndag 3 augusti 2009

Permis (1 år)


Du fick gå på permission över natten! Hos farmor och farfar är lite roligare att vara än på sjukan, och Pappa, som också håller på att bli sjuk, får lite avlastning. Ett par stövlar fick Du av farbror Per och tant Anna, de är lite stora ännu men kommer nog att användas en hel del i regnet i Göteborg...
Åter till lassa i morgon 4/8 för sista dosen antibiotika och sannolikt därefter skrivas ut och flyga hem! Tur att jag har min första journatt i natt för jag hade ändå inte kunnat sova. Kan knappt bärga mig till jag får krama Dig i morgon kväll!!

1 kommentar:

Inger Sö sa...

Bara en liten rättelse: de fina stövlarna har Du fått av onkel Per och Anna i 1-årspresent. Du är en riktig liten kämpe Wilmer! Så glad och lättroad men väldigt trött och stillsam. Farmor o farfar har fått mycket Wilmer-tid och det har varit så roligt trots alla vedermödor Du har fått utstå. Så mycket beröm av sköterskorna på Barn2 "en drömpatient". Nu har farsan insjuknat i halsont och ögonrödor, vi får väl se om doktorn förbarmar sig över honom också. Farmor har en liten släng av halsont men det torde kunna kämpas tillbaka med honung och C-vitamin (svartvinbären är mogna). Nu hoppas vi att alla, men framför allt Du, blir snabbt friska, och kan börja leka igen. Vi ses i höst i Turkiet! Krama din kära mor från oss!