torsdag 1 december 2011

Mormor på besök!

Vi har haft mormor på besök några dagar! Extra välbehövligt då jag dragit på mig ännu en förkylning (antagligen från jouren på Barnakuten i lördags). I förrgår gick ugnen varm med först pepparkakor och sen lussebullar... Vid fikat efter lunch fick Mormor en riktig hedersbetygelse när Wilmer valde ut det största pepparkakshjärtat till henne (jag fick en liten stjärna...). På kvällen var Mårten och jag på första barnfria daten på sisådär något år. Vi gick efter nattningen av Hilding och lämnade Wilmer med mormor att mysa i soffan med popcorn och Planet Earth. Det var inga problem för mormor att natta Wilmer (i lektältet ville han somna) och som vaknade en timme innan vi kom hem lät sig underhållas med att bäras runt. Mårten och jag hade en härlig kväll på en nyöppnad hipp dumplingsrestaurang!! Igår var vi på Universeum och såg hajar, silkesapor, ormar med mera och Wilmer provade polisbil!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det var super-mysaiga dagar tillsammans med er!
Nu sitter Mormor på Y-buss hem till Norrland.
Stora hjärtevarma KRAMAR från Mormor!