onsdag 12 november 2008

God och glad!

Jag kan bara inte få nog av Dina fantastiska leenden! De är världens bästa medicin som hjälper mot allt från ångest till ont i lilltån. De lyser upp den gråaste och regnigaste dagen. När Du fyrar av dem spelar inget annat någon roll än att få vara hos Dig, min goding!

Du har blivit en sådan glad liten skit! Det förkommer inte längre något timmeslångt kvällsskrikande som bedövade våra trumhinnor och vi inte visste någon bot på. Såklart kan Du vara gnällig ibland men då går det lätt att felsöka. Du brukar somna kl 19, därefter vaknar Du ca kl 22 och får kvällsmålet. Sedan får Du på Dig ren blöja och pyjamas och jag eller Pappa lägger Dig i vaggan. Du brukar då somna rätt så fort. Du vaknar och vill ha mat ca 2-3 gånger per natt. Nu för tiden brukar jag kunna övertala Dig till att ta någon timmes sovmorgon, så vi går upp vid 7-8-tiden och umgås lite med Pappa innan han går till jobbet. Ikväll har jag varit och tränat och Du har varit hemma med Pappa, här nedan synen som mötte mig när jag kom hem. Du har själv dragit filten över pannan.

Inga kommentarer: