lördag 15 november 2008

Rockabilly baby (3½ månad)

Ikväll var vi på fest hos Rogers. Det var Rockabilly-tema så locktång, brylkräm och uppvikta jeans åkte fram! Vi kom hem vid 2-tiden och Du sov faktiskt ända till kl 7. Tur det för jag har börjat bli dödstrött de morgnar då Du vaknat ofta under natten och velat ha mat (det beror nog på att hormonerna börjar sina), särskilt nu då jag får kliva upp och gå in till Ditt rum varje gång. Men jag tror att Du inte kommer vakna lika ofta längre nu då Du sover själv. Hoppas jag i alla fall...

3 kommentarer:

Inger Sö sa...

Hej snyggingar!
Jag vet inte vem som är läckrast - din mor eller du Wilmer! Farmor var på Droskans krog i fredags och lyssnade på ett rockabillyband (Hank T Morris) så du ska få lyssna på den CDn när ni kommer till Umeå i jul. Jag tror inte du somnar till den härliga musiken.....

Pottan sa...

Snyyygg! :)

Kan inte vi anordna ett kul party i vår tillsammans?

Luvan sa...

apselut att vi ska! fundera på tema! och tack för lånet av kjolen...