lördag 14 februari 2009

Mitt hjärta är Ditt (och Pappas)

Glad Alla Hjärtans Dag, älskade unge! Du har verkligen tagit mitt hjärta med en accelererande storm det här halvåret. Ack så på pricken Nils Ferlin skrev (hmm, nu är jag nog en pinsam mamma, men det får Du ta): "Mitt hjärta är Ditt, Ditt hjärta är mitt och aldrig jag lämnar det åter. Min lycka är Din, Din lycka är min och gråten är min när Du gråter".

Efter en familjepromenad under förmiddagen, tillbringade vi eftermiddagen hos morbror Are och tant Kajsa, som bjöd på födelsedagsfika. Du gjorde Ditt bästa för att få dem att inse att barn is the shit (så att Du snart får en kusin till), skrattade, sjöng och sov om vartannat. På kvällen fixade Pappa och jag ihop en något så när romantisk middag som vi kunde avnjuta i godan ro då Du somnade gott vid 19. Tack för det! Du kanske siktar på ett syskon också?

Inga kommentarer: